Kelionė į dvi sostines

Spalio 23-25 dienomis 8-12 klasių mokiniai su geografijos, lietuvių kalbos,  istorijos mokytojomis Vaida Raibužiene, Rita Masiuliene ir Ilona Ivoškiene leidomės į pažintinę kelionę Ryga-Stokholmas-Ryga.

Turėjome ekskursiją po Rygos senamiestį, kurią pravedė mokytoja Rita Masiulienė. Lankėmės aikštėje, kurioje stovi Juodgalvių gildijos rūmai – vienas garsiausių Pabaltijo vaizdų. Taip pat vaikščiojome po Katedros aikštę, sustojome prie Laisvės paminklo, Latvijos nacionalinės operos ir baleto pastato, prie Rygos pilies, kur dabar dirba Latvijos prezidentas.

Daugelis pirmą kartą plaukė kruiziniu laivu. Teko pajusti, kaip audringą jūra veikia žmogaus savijautą. Užtat ryte Švedijos fiordai pasitiko visu gražumu. Visą dieną vaikščiojome po Stokholmo senamiestį. Švedijos karalystės karinių užmojų didybę suvokėme “Vaza” muziejuje, o šiek tiek šios šalies istoriją ir kultūrą pajutome ,,Nordiska” muziejųje.

Nors manėme, kad pabėgsime nuo pamokų – tai nepavyko. Kelionės organizatoriai  suteikė konferencijų salę ir mūsų mokytojos pravedė integruotą pamoką laive ,,Nuo geografijos iki istorijos, nuo tikėjimo iki literatūros”. Jos metu susipažinome su Vazų dinastija, Baltijos jūra, Švedijos ir Latvijos geografine padėtimi bei šiuose kraštuose vyraujančia religija – liuteronybe.

Supratome, kad orai negali sugadinti kelionių nuotaikos. Grįžome pilni naujų įspūdžių, nuotykių ir, be abejo, žinių.