Telšių r. Tryškių Lazdynų Pelėdos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir mokytoja Kristina Vainauskienė įsitraukė į Nacionalinės švietimo agentūros projekto „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ veiklą „Pedagogų profesinės kompetencijos stažuočių užsienyje programa“ ir kovo 17–21 dienomis dalyvavo stažuotėje „Informacinių technologijų potencialas formaliajame ir neformaliajame ugdyme“, kuri vyko Portugalijoje, Tomar miesto Agrupamento de Escolas Nuno de Santa Maria mokykloje.
Dalyvavimas stažuotėje buvo labai vertinga patirtis, padedanti siekti užsibrėžtų pedagoginių tikslų. Buvo sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją skaitmeninio raštingumo srityje, stebėti informatikos pamokas. Stažuotės metu įgyta daugiau praktinės patirties, kaip taikyti inovatyvias technologijas ugdymo procese, pavyzdžiui, efektyviai naudoti dirbtinį intelektą, 3D spausdinimą, siekiant sudominti mokinius ir skatinti jų kūrybiškumą.
Taip pat susipažinta su inovatyviais mokymo metodais – žaidybiniais elementais, problemų sprendimo strategijomis, kurias bus galima taikyti pamokose siekiant geresnio informatikos žinių įsisavinimo. Parsivežta naujų, įtraukiančių ir motyvuojančių metodų, padedančių atskleisti mokinių potencialą bei paskatinti jų susidomėjimą technologijomis.
Be to, sustiprintos tarpkultūrinės kompetencijos, pažinta Portugalijos kultūra, švietimo sistema, užmegzti ryšiai su kolegomis iš užsienio. Susitikimas su mokyklos administracija padėjo geriau suprasti Portugalijos švietimo sistemos ypatumus, pedagogų darbo krūvio struktūrą. Bendravimas su įvairių dalykų mokytojais leido praktiškai susipažinti su šalies ugdymo praktika.
Mokymų veiklos vyko ne tik ugdymo įstaigoje, bet ir kitose edukacinėse erdvėse, suteikusiose papildomos įžvalgos apie įvairius mokymosi būdus ir aplinkas.
Įgytos žinios ir užmegzti tarptautiniai ryšiai bus naudingi tiek kasdieninėje pedagoginėje veikloje, tiek plėtojant tarptautinius projektus ateityje. Ši patirtis ne tik praturtino asmeninį ir profesinį augimą, bet ir prisidės prie gimnazijos bendruomenės tobulėjimo bei ugdymo kokybės gerinimo.