Gimnazijoje dirba logopedė-spec. pedagogė Irma Pociutė, logopedės Rasa Jazdauskienė ir Elvyra Noreikienė.
Tikslas – teikti kryptingą ir efektyvią pagalbą vaikams, turintiems kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus. Nustatyti kalbos ir kalbėjimo sutrikimus ir juos padėti įveikti.
Uždaviniai:
- Tirti ir vertinti vaikų kalbą, nustatyti kalbėjimo ar kalbos sutrikimus.
- Numatyti logopedinio darbo tikslus, uždavinius, parinkti tinkamiausius metodus ir būdus jiems pasiekti.
- Sudaryti individualias, pogrupines kalbos ugdymo programas. Kartu su kitais ugdymo įstaigos specialistais ir mokytojais rengti IPP (Individualius pagalbos planus).
- Vesti logopedines pratybas individualiai ar pogrupiais.
- Fiksuoti vaikų pasiekimus.
- Bendradarbiauti su grupių mokytojomis, kitais įstaigos specialistais, užtikrinti švietimo pagalbos tęstinumą.
- Konsultuoti ugdytinių tėvus, teikti rekomendacijas.
- Šviesti darželio bendruomenę aktualiais kalbos raidos, sutrikimų prevencijos, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų įveikimo klausimais.
- Dalyvauti VGK (Vaiko gerovės komisijos) ir kitų įstaigoje sudarytų darbo grupių veikloje. Bendradarbiauti su grupių mokytojomis, kitais įstaigos specialistais, užtikrinti švietimo pagalbos tęstinumą.
Logopedo veiklos prioritetas – veiklus ir aktyvus vaikas, mokantis taisyklingai kalbėti, rišliai pasakoti bei gebantis bendrauti besikeičiančioje aplinkoje.